سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادویه کالباس و سوسیس

ادویه کالباس و سوسیس

ادویه کالباس و سوسیس

 

ادویه ترامف

ادویه سوسیس و کالباس ترامف رسید 

 بازرگانی نمازی واردکننده ی محصولات "ترامف"TRAMF در ایران.

کمپانی ترامف در کشور" جمهوری چک" یکی از مشهورترین و قدیمی ترین مراکز تولید ادویه سوسیس و کالباس به شمار میرود.

برندهای مطرحی در ایران از ادویه های سوسیس و کالباس این کمپانی برای محصولات خود استفاده مینمایند همچون ک---- و گوشت ا---.

درحقیقیت ساخت ادویه برای تولید کالباس و سوسیس صرف ترکیب چند ماده صورت نمیگیرد و فرایندی آزمایشگاهی و کارخانه ایی را در پی دارد.

به طور حتم ساخت ادویه کالباس و سوسیس با ترکیب چند ادویه متفاوت غیر ممکن است.

اگر در فضای مجازی گشتی بزنید به ترکیبات مختلفی به عنوان"ادویه کالباس و سوسیس" میرسید که از آمیختن چند ماده به ظاهر ایجاد شده ولی در واقع چنین نیست.

ادویه های تولیدی جهت ساخت سوسیس و کالباس حتی در پیشرفته ترین آزمایشگاهها هم به راحتی قابل تشخیص و ساخت نیستند.

اگر به ادویه های تولیدی کمپانی ترامف در بعضی کالباس ها و سوسیس ها دقت کنید متوجه میشوید که علاوه بر بو و طعم مقدار زیادی حس تحریک ذائقه را به همراه دارد.در اصل این حرص به خوردن که از طریق تحریک ذائقه فرد صورت میگیرد رازی است که فقط در آزمایشگاههای کمپانی های تولیدی ادویه کالباس و سوسیس محفوظ است.

اگر شما کالباس را مدت چند ثانیه در دست بگیرید طعم ادویه ی آن وارد دست شما میشود این همان راز اصلی استفاده از ادویه ی کالباس و سوسیس است.

بهترین گزینه برای فست فود ها و کارخانه های تولید کالباس و سوسیس در فضای رقابتی جدید استفاده از ادویه های قدرتمند و با قدمت همچون ترامف است.

کارخانه ی ادویه سازی ترامف که همیشه با فرمول مخفی خود در کشور چک(جمهوری چک) جا خوش کرده است یکی از تامین کنندگان اصلی ادویه کالباس و سوسیس برای کشور همسایه خود یعنی آلمان است.

البته لازم به ذکر است که به دلیل پاره ای از موارد کمپانی ترامف هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد و بیشتر کارخانه های تولیدی سوسیس و کالباس در ایران ادویه جات صنعتی مورد نیاز خود را از طریق واسط از کشور امارات متحده عربی تهیه می نمایند.

بازرگانی نمازی هم اقدام به خرید ادویه سوسیس و کالباس در حجم بالا از نماینده ی اماراتی نموده و در بسته بندی های کوچک و خانگی و ویژه رستوران ها و فست فودها آماده فروش نموده است.ارسال محصول به تمام نقاط کشور صورت میگیرد.

شماره تلفن جهت تماس :   09216367057

ادویه ترامف